Prima pagină > Articole > Mici concluzii…

Mici concluzii…

Nu am timp de prea multa saga asa ca am sa fiu foarte scurt ca de obicei:).

Am pus bazele acestui blog,vineri 30 pe la ora 6…Ideea a dat navala peste mine intre timp ce vorbeam cu Razvan(Rosu) la telefon.

Ne-am hotarat sa infiintam ceea ce am si infiintat.

In decursul unei ore am avut un total de 70 de vizualizari.Numarul continua sa creasca.

De ce oare?E doar un singur articol,nici ala nu e prea stralucit(il voi remodela,”renova”,etcetera.Nici blogul nu se prezinta a fi ultimul ragnet in materie de design ,grafica s.a.m.d

Ceea ce i-a determinat sa viziteze blogul a fost in cea mai mare parte ideea pe care se bazeaza  acesta si anume exprimarea problemelor,cautarea unui grup unde poti sa vorbesti direct,etc.

Ma opresc aici.Revin cu,corectii.

Categorii:Articole
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

